czwartek, 29 stycznia 2015

LIEBSTER BLOG AWARD #2

Jeej !! Bardzo dziękuję za kolejną nominację Paulinie Patrycji ( http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.com/m=1
http://the-mortal-instruments-more-story.blogspot.com/  ) <3 <33

Pytania:
1. Dlaczego założyłaś/eś bloga?
Mam mnóstwo pomysłów na opowiadania, postanowiłam podzielić się z kimś tym co z tego wyszło ;)
2. Dlaczego ten akurat temat?
Kocham DA, tovta seria mnie zainspirowała
3. Jakie są twoje ulubione kwiaty?
Róże <3
4. Jakie są twoje ulubione gatunki filmów i książek?
Książki: fantasy i romantyka. Filmy: fantastyka, niektóre romanse i horrory
5. Co wybierasz: prawdziwa miłość czy życie w dostatku?
Prawdziwa miłość <33
6. Co najbardziej lubisz w książkach?
Trudne pytanie...hmm, wszystko :D
7. Ulubiona postać literacka?
Jest ich wiele, za dużo żeby wymieniać
8. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Tygrys. Kocham wszystkie koty, duże i małe. Jestem niepoprawną kociarą :*
9. Masz rodzeństwo?
Tak
10. Ciekawa książka czy dobra komedia?
Ciekawa książka
11. Jaka jest twoja pasja?
Pisanie, słuchanie muzyki, czytanie :))
Napisałam w jednym poście, bo pytania są te same. Jak coś to przepraszam :)

Nie nominuję nikogo, bo nie jestem w stanie :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz