niedziela, 1 lutego 2015

Rozdział 13

---Oczami Clary---
-Jak myślisz, pewnie Kinny gotuje coś w jakimś kotle i kombinuje jakby nas otruć?-zapytał Jace..
-Naprawdę tak myślisz ?
Zanim zdążył odpowiedzieć i jeszcze bardziej mnie rozśmieszyć pochyliłam się i delikatnie go pocałowałam. To miał być delikatny pocałunek, ale Jace go pogłebił. Po chwili znalazłam się pod nim. Przyciskał mnie do łóżka, a ja wplątałam palce w jego puszyste włosy. Chłopak zaczął całować moją szyję i obojczyki. Przerwało nam pukanie do drzwi.
-Chodźcie już kolacja!!-To była Jaenelle. Ta to ma wyczucie. Chyba ją zamorduję!
Niechętnie odsunęłam się od Jace'a. Blondyn powoli wstał ze mnie.
-Lepiej się pospieszmy.
Wyszliśmy z pokoju. Jaenelle powitała nas uśmiechem.
-Przerwałaś nam niesamowicie interesującą rozmowę-powiedxiał Jace, obrażonym tonem. Dziewczyna wzruszyła ramionami.
-Dokończycie później.
Jace mrugnął do mnie.
-To na pewno-mruknął, a ja poczułam, że robi mi się gorąco. Blondyn uśmiechnął sie drapieżnie i złapał mnie za rękę.
-Ekhem..chodźmy.
Jaenelle ruszyła korytarzem, a my za nią. Jadalnia była blisko naszych pokojów. Weszliśmy za Jaenelle. Przy stole siedzieli już Kinny z jakimś ciemno włosym chłopakiem i podobną do niego dziewczyną, po drugiej stronie stołu siedziała Madeleine. Jaenelle zajęła miejsce obok ciotki, a my przysiedliśmy się do Kinny i jej towarzystwa.
-Oo już jesteście. To Lucas i Anastazja Branwell-powiedziała Kinny. -A to są Jace i Clary-dodała wskazując na nas. Uśmiechnęłam się i zaczęłam nakładać sobie jedzenie na talerz. W tym samym momencie do sali weszli Tessa i Jem.
-Spóżniliśmy się?-spytała Tessa, siadając.
-Nie.
-To dobrze. Macie jakieś plany na jutro?-Tessa spojrzała w naszą stronę.-Możemy pozwiedzać.
Skinęłam głową.
-Okej, może być fajne.
---Oczami Jace'a---
Po kolacji poszliśmy z Clary do jej pokoju. Gdy tylko zamknęlśmy drzwi, przycisnąłem ją do ściany i zacząłem całować. Objąłem ją w talii, a ona wplotła mi palce we włosy. Po chwili przesunąłem ręce na jej biodra i podciagnąłem ją do góry. Clary objęła mnie nogami, a ja przyciągnąłem ją jeszcze mocniej do siebie i położyłem na łóżku.
---Oczami Clary---
Jace delikatnie położył mnie na łóżku i zaczął całować moją szyję i obojczyki. Zaczęłam gładzić rękami jego plecy. Drżał.
-Clary...-wymruczał między pocałunkami. Odsunął się ode mnie trochę. Jego oczy były czarne z pożadania.
-Kocham cię, Clary-powiedział cicho.
-Ja ciebie też-odparłam, ciągle patrząc mu w oczy. Przesunęłam się tak, by znaleźć się na nim i wtuliłam się w niego. Pocałował mnie w głowę i zaczął głaskać mnie po plecach. W jego ramionach czułam się szczęśliwa i bezpieczna. Zamknęłam oczy i zasnęłam. To był najlpeszy sen jaki od dawna mi się przytrafił.
---Oczami Kinny---
Lucas pokazał mi cały instytut. W czasie tej 'wycieczki' poprawiłam trochę narysowaną przez niego mapkę. Teraz już mniej przypominała jaskinię.
-Patrz jak to robi mistrz-powiedziałam machając mu rysunkiem przez oczami. Prychnął.
-Widzę, mistrzu. Lepiej idź sie prześpij zanim powiesz, że to ty tak naprawdę namalowałaś Mona Lisę..
Zmrużyłam oczy.
-Bardzo śmieszne, Branwell.-strzeliłam foletowymi iskrami.-Ja jeszcze kiedyś zasłynę czymś niesamowitym, a wtedy zobaczymy kto się będzie śmiał i prychał.-Uniosłam głowe do góry i wyprostowałam się dumnie.-Idę stąd zanim całkiem mnie zdemoralizujesz. Dobranoc.
-Dobranoc, Kinn..
Uśmiechnięta poszłam do swojego pokoju i przyszykowałam się do snu.

Teraz więcej Clace <3 Może być ? :)

5 komentarzy:

  1. Rozdział S U P E R <3 Mam nadzieję, że nie długo zacznie się akcja ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cię wielbie kochana <3 Rozdział nieziemski. Czekam na next./Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wysłuchanie mojej prośby co do CLACE. inne rozdziały też takie będą??? mam nadzieję, że tak!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że może być :*
    Ale fajnie wymyśliłaś to z kinni i lucasem nie moge sie doczekać co bd dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie. Mój ulubiony fragment:
    -Widzę, mistrzu. Lepiej idź sie prześpij zanim powiesz, że to ty tak naprawdę namalowałaś Mona Lisę..
    Ja chce next. Czekam. <3. Julia

    OdpowiedzUsuń