poniedziałek, 16 marca 2015

Liebster Blog Award



Aaaaa ! Dziękuję z całego serca za kolejną nominację do LBA !! <3 <3

Nie spodziewałam się tego *.*
                                                                                   
Nominowała mnie Veronica Hunter (Blog ) <3 :*
Pytania:
1. Twoja ulubiona książka ?
Seria "Dary Anioła" <3
2. Ulubiona postać ?
Chyba Jace :)
3. Jabłko czy banan ?
Trochę dziwne pytanie...ale chyba jabłko :))
4. 100 zł czy dwie książki z księgarni ?
Książki 
5. Co robisz w wolnym czasie ?
Spotykam się ze znajomymi, piszę, czytam i słucham muzyki ;3
6. Lubisz swoje życie ?
Tak :')
7. Co byś chciał/a w sobie zmienić ?
Wszystko 
8. Twoje ulubione lody ?
Hmm..Waniliowe, czekoladowe, owocowe...Prawie wszystkie smaki :))
9. Jaki gatunek książek lubisz ?
Fantasy, romantyka, thrillery
10. Czemu ta tematyka bloga ?
Kocham DA i wymyślałam przed snem różne opowiadania, więc postanowiłam zacząć je zapisywać :)
11. Róża czy lilia ?
Nie potrafię wybrać. To moje ulubione kwiaty *.*

Mam nadzieję, że mi wybaczycie, ale naprawdę brakuje mi pomysłów kogo nominować. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz