czwartek, 12 marca 2015

Liebster Blog Award !!



Z całego serca chcę podziękować Veronice Hunter, która prowadzi Tego Bloga za nominację !! <3 <3

Pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony kolor ?
Czarny :) Jak moja dusza XD
2. Jak się nazywa twoją ulubiona książka ?
Seria ''Dary Anioła''
3. Pisanie to twoja pasa czy hobby ?
Hobby ;3
4. Co cię nakłoniło do założenia bloga ?
Miałam dużo pomysłów na opowiadania :)
5. Jesteś osobą towarzyską czy może bardziej samotnikiem ?
Jestem towarzyska :))
6. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Pisać, czytać i słuchać muzyki *.*
7. Czekolada czy vanilja ?
Lubię oba, ale chyba bardziej kocham czekoladę <3
8. Paryż czy Alicante (Hiszpania) ?
Alicante 
9. Film czy książka ?
Książka *.*
10. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
Pisarką i psychologiem :)
11. Czego ostatnio słuchasz ?
Słucham wszystkiego, co wpadnie mi w ucho :D

Nominuję:
Moje pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony kolor ?
2. Jak się nazywa twoja ulubiona książka ?
3. Jakiej słuchasz muzyki ?
4. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
5. Jakie jest twoje marzenie ?
6. Co cię nakłoniło do założenia bloga ?
7. Książka czy film ?
8. Jaki jest twój ulubiony cytat ?
9. Czym kierujesz się w życiu ?
10. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
11. Kto jest twoim ulubionym pisarzem lub pisarką ?


1 komentarz:

  1. Dziękuje za nominację!! WOW i widząc twoje odpowiedzi mogę powiedzieć że jesteśmy podobne no dobrze choć nie na wszystkie pytania odpowiedziałabym tak samo.

    OdpowiedzUsuń