sobota, 14 marca 2015

Liebster Blog Award #2

Woow, bardzo, bardzo dziękuję za nominację do LBA Paulinie Hunter (prowadzi blog: Dary Anioła-Inna Historia ) <3
                                                                               

Naprawdę nie spodziewałam się kolejnej nominacji. Miło wiedzieć, że komuś podoba się moje opowiadanie :)) 


Pytania: 
1. Ulubiona postać książkowa?
Trudne pytanie..Nie mam ulubionej :)
2. Ulubiona książka?
Seria ''Dary Anioła'' <3
3.Ulubiony film ?
Love, Rosie, Czarownica, Dary Anioła: Miasto Kości :)
4. Ulubiony kolor?
Czarny 
5. Dlaczego ta tematyka bloga?
Miałam mnóstwo pomysłów na opowiadanie, więc zaczęłam je spisywać :))
6. Inspiracja twórcza, czyli co cię skłoniło do pisania?
Pomysły, które nie dawały mi spokoju 
7. Will Herondale czy Jace Herondale?
Uwielbiaam ich obu <3 Nie jestem w stanie wybrać
8. Izzy Lightwood czy Alec Lightwood?
Izzy *.*
9. Prezes Miau czy Church?
Prezes Miau :)
10. Ulubiona/y autor/ka?
Cassandra Clare 
11. Styl Izzy czy Clary?
Zależy od  mojego humoru i od tego gdzie idę (nie chciałabym się połamać w szpilkach) XD

Nie nominuję nikogo. Wybaczcie :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz