poniedziałek, 20 lipca 2015

LBA!

Baardzo dziękuję za nominację Mani Mai :) Naprawdę jestem mile zaskoczona, że ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda ;) Jeszcze raz z całego serca dziękuję <3 ;**

Pytania:
1. Co cię najbardziej motywuje?
Raczej kto ;3 Moja przyjaciółka Karola <3
2. Przyjaciele, czy rodzina?
Moi przyjaciele są dla mnie tak samo bliscy jak rodzina ;*
3. Ulubiona bohaterka książkowa?
Hmm, trudno mi wybrać. Chyba Tessa :)
4. Ulubiony cytat?
"Kochać to niszczyć, a być kochanym to zostać zniszczonym."
5. Gdzie jedziesz na wakacje, czy może zostajesz w domu?
W tym roku w domu ;3
6. "Hobbit" - książka, czy film lepszy?
Jak zawsze książka *.*
7. Czarny, czy biały?
Czarny ^^
8. Ulubiona piosenka?
Chwilowo Still Here :)
9. Co sądzisz o książce "Romeo i Julia"?
Jedynym, co spodobało mi się w tej książce była ich miłość. Szkoda, że taka nie istnieje ( przynajmniej ja w taką nie wierzę)
10. Czekolada, czy żelki?
Czekoladaa :*
11. Wolisz lato, czy zimę?
Lato ;)

Nie obraźcie się, ale nikogo nie nominuję.

5 komentarzy:

  1. Ogłaszam, że zostałaś nominowana do TAG-u (czy jak to się odmienia ;) Więcej informacji na moim blogu: http://magiaprzeznaczenia.blogspot.com/2015/07/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pragnę ogłosić, że zostałaś nominowana do LBA i TAG-u
    Więcej informacji na moim blogu
    http://dont-be-scared-shadowhunters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do LBA i Tag :) Więcej na http://jestem-morgenstern.blogspot.com/2015/08/spoznione-lba-i-tag.html
    Tysja

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę, napisz następny rozdział! -Jula^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy next tak długo czekam stęskniłam się za twoimi rozdziałami z niecierpliwością czekam
    Domi

    OdpowiedzUsuń